Kontakt dla mediów

Anna Olszewska
Rzecznik prasowy

KIR
02-781 Warszawa
ul. rtm. W. Pileckiego 65
tel. 22 545 53 60
kom.: 691 890 584
e-mail:

2021

Aegon uruchamia usługę mojeID

Data: 2021.04.08

Korzystanie z oferty Aegon staje się jeszcze łatwiejsze dzięki usłudze mojeID dostarczanej przez KIR. Klienci Aegon mogą w prosty sposób potwierdzić zdalnie swoją tożsamość w procesie rejestracji do portalu Mój Aegon i zawrzeć umowę ubezpieczenia.

Usługa mojeID umożliwia zdalny dostęp do usług oferowanych nie tylko przez dostawców komercyjnych, ale również administrację publiczną. Jest to nowoczesne narzędzie za pomocą którego konsument może bezpiecznie potwierdzić swoją tożsamość. Dane są sprawdzane przez tzw. dostawcę tożsamości, czyli zaufany podmiot, który wcześniej zweryfikował tożsamość klienta. Rolę tę pełnią obecnie banki. Usługa KIR spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa i ochrony danych wrażliwych. Jest zgodna z wymaganiami określonymi w unijnym rozporządzeniu eIDAS oraz w ustawie o usługach zaufania i identyfikacji elektronicznej. Korzystanie z mojeID przyspiesza i upraszcza wiele procesów, które dotychczas wymagały osobistej wizyty w punkcie obsługi czy umawiania się z kurierem. 

W ciągu ostatniego roku obserwujemy bardzo dynamiczny rozwój usług zdalnych oraz cyfryzacji procesów w całej gospodarce. Rozwiązania umożliwiające zdalny dostęp klienta do usług oferowanych online muszą zapewniać mu najwyższą jakość i wygodę oraz wysokie standardy bezpieczeństwa. mojeID, spełniając te wymagania, wychodzi naprzeciw potrzebom naszych partnerów biznesowych i odpowiada oczekiwaniom ich klientów. Cieszymy się, że Aegon dołączył do szerokiej już grupy dostawców usług online, którzy udostępnili swoim klientom możliwość potwierdzania tożsamości z wykorzystaniem mojeID – mówi Wojciech Pantkowski, wiceprezes Zarządu KIR.

Aegon Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. to spółka należąca do międzynarodowej Grupy kapitałowej, jednej z czołowych firm na świecie oferujących ubezpieczenia na życie, programy emerytalne i usługi z zakresu zarządzania aktywami. Obecnie prowadzi ona swoją działalność w 20 krajach na całym świecie. Na polskim rynku funkcjonuje od ponad 15 lat. Firma w kontaktach z klientami i partnerami biznesowymi stawia na długotrwałe relacje oparte na odpowiedzialności.

Jako towarzystwo ubezpieczeniowe w swojej działalności korzystamy jedynie ze sprawdzonych i bezpiecznych rozwiązań cyfrowych. mojeID idealnie wpisuje się w oczekiwania i wymagania naszych klientów i partnerów. Usługa w znaczący sposób przyspiesza i usprawnia proces rejestracji do portalu Mój Aegon, na którym klienci mogą obecnie zdalnie złożyć wniosek i zawrzeć umowę ubezpieczenia w naszym towarzystwie. Docelowo, Mój Aegon projektowany jest jako wszechstronna platforma do kontaktu i obsługi klienta, a także archiwizacji dokumentów – mówi Jan Zimowicz, członek zarządu Aegon Polska.

Usługa mojeID została uruchomiona w czerwcu 2019 r. Od tego czasu stale powiększa się lista dostawców usług, którzy umożliwiają swoim klientom potwierdzanie tożsamość online. Rozwiązanie jest już wykorzystywane w takich sektorach gospodarki, jak: ubezpieczenia, ochrona zdrowia, energetyka, telekomunikacja. Korzystając z tej usługi można załatwić wiele spraw, które dotychczas wymagały osobistego potwierdzania danych w punkcie obsługi czy poprzez kuriera. Pełna informacja o dostawcach usług i dostawcach tożsamości znajduje się na stronie www.mojeid.pl.

lista aktualności