Kontakt

KIR

ul. rtm. W. Pileckiego 65
02-781 Warszawa

KRS: 0000113064
NIP: 526-030-05-17
REGON: 012105474

Infolinia
poniedziałek - piątek,

w godzinach 8.00 - 18.00
z telefonu stacjonarnego:
801 500 207

z telefonu stacjonarnego lub komórkowego:
22 545 55 55

Opłata za połączenie zgodna
z cennikiem operatora.
 

Formularz kontaktowy

FAQ

Nie znalazłeś odpowiedzi – zadaj pytanie klikając tutaj

Usługi rozliczeniowe

Zleciłem przelew krajowy w złotówkach - kiedy będzie na rachunku odbiorcy?

Czy KIR może przetrzymywać środki z przelewów, opóźniającich realizację?

Czy można sprawdzić, co oznaczają kody błędów dotyczące odrzuceń BIF?

Czy uczestnicy, którzy przyczynili się do uruchomienia Gwarancji Rozrachunku, ponoszą z tego tytułu jakieś koszty?

W jakich terminach KIR informuje o zmianach w dokumentacji?

Jakie są koszty przystąpienia i korzystania z usług KIR?

Co zrobić, jeśli nie ma informacji o dokonaniu rozrachunku?

Kiedy mogę próbować wycofać BIF?

Kiedy należy powiadomić KIR o zmianach w danych jednostek?

Czy KIR udziela informacji o transakcjach przetworzonych przez system Elixir i Euro Elixir?

W jakich godzinach przeprowadzane są sesje rozliczeniowe w systemie Elixir?

Czy 24 i 31 grudnia rozliczenia przeprowadzane są zgodnie z harmonogramem sesji rozliczeniowych?

Do kogo należy kierować zapytania w sprawie symboli formularzy PIT, VAT itd.?

Jak długo trwa realizacja przelewu w euro, jeśli odbiorca ma rachunek w banku w innym europejskim kraju?

Ognivo

Czym jest usługa Ognivo?

Kto ma dostęp do informacji przez Ognivo?

Jakie informacje mogą uzyskać przez Ognivo administracyjne organy egzekucyjne?

Czy wszyscy uczestnicy Ognivo mają dostęp do tych samych informacji?

Czy Ognivo to bezpieczny system? Czy istnieje ryzyko wypłynięcia danych osobowych z banku lub pozostałych użytkowników w drodze składania zapytań?

Czym różni się sposób pozyskiwania informacji przez Ognivo od tradycyjnej metody?

1  2  3    

Zadaj pytanie

*
*
*