Kontakt

KIR

ul. rtm. W. Pileckiego 65
02-781 Warszawa

KRS: 0000113064
NIP: 526-030-05-17
REGON: 012105474

Infolinia
poniedziałek - piątek,

w godzinach 8.00 - 18.00
z telefonu stacjonarnego:
801 500 207

z telefonu stacjonarnego lub komórkowego:
22 545 55 55

Opłata za połączenie zgodna
z cennikiem operatora.
 

Formularz kontaktowy

FAQ

Nie znalazłeś odpowiedzi – zadaj pytanie klikając tutaj

Usługi rozliczeniowe

Jak długo trwa realizacja przelewu w euro, jeśli odbiorca ma rachunek w banku w innym europejskim kraju?

Do kogo należy kierować zapytania w sprawie symboli formularzy PIT, VAT itd.?

Czy 24 i 31 grudnia rozliczenia przeprowadzane są zgodnie z harmonogramem sesji rozliczeniowych?

W jakich godzinach przeprowadzane są sesje rozliczeniowe w systemie Elixir?

Czy KIR udziela informacji o transakcjach przetworzonych przez system Elixir i Euro Elixir?

Kiedy należy powiadomić KIR o zmianach w danych jednostek?

Kiedy mogę próbować wycofać BIF?

Co zrobić, jeśli nie ma informacji o dokonaniu rozrachunku?

Jakie są koszty przystąpienia i korzystania z usług KIR?

W jakich terminach KIR informuje o zmianach w dokumentacji?

Czy uczestnicy, którzy przyczynili się do uruchomienia Gwarancji Rozrachunku, ponoszą z tego tytułu jakieś koszty?

Czy można sprawdzić, co oznaczają kody błędów dotyczące odrzuceń BIF?

Czy KIR może przetrzymywać środki z przelewów, opóźniającich realizację?

Zleciłem przelew krajowy w złotówkach - kiedy będzie na rachunku odbiorcy?

Ognivo

Czym różni się sposób pozyskiwania informacji przez Ognivo od tradycyjnej metody?

Czy Ognivo to bezpieczny system? Czy istnieje ryzyko wypłynięcia danych osobowych z banku lub pozostałych użytkowników w drodze składania zapytań?

Czy wszyscy uczestnicy Ognivo mają dostęp do tych samych informacji?

Jakie informacje mogą uzyskać przez Ognivo administracyjne organy egzekucyjne?

Kto ma dostęp do informacji przez Ognivo?

Czym jest usługa Ognivo?

1  2  3    

Zadaj pytanie

*
*
*