Kontakt

Departament Kontaktu z Klientami i Operacji
(poniedziałek - piątek, 
w godz. 8.00 - 18.00)

e-mail:

Infolinia:
0 801 500 207
22 545 55 55

Opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora.

Jeśli masz dodatkowe pytania związane z produktem, prosimy o kontakt. Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej odpowiedzieć na Twoje pytania.

mojeID

Bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Umożliwia realizację wszelkich formalności, które dotychczas wymagały potwierdzenia danych osobiście lub drogą elektroniczną.

Usługa mojeID pozwala na przeniesienie do cyfrowego świata wielu procesów, które dotychczas wymagały osobistej wizyty w urzędzie lub korespondencji papierowej i elektronicznej.

Dzięki integracji z Węzłem Krajowym i Profilem Zaufanym, użytkownik mojeID może korzystać z usług świadczonych online przez administrację publiczną. Oznacza to dostęp szerokiego spektrum spraw urzędowych, obejmujących m.in. zdalne złożenie wniosku o dowód osobisty, rejestrację pojazdu czy uzyskanie odpisu aktu stanu cywilnego.   

mojeID pozwala na w pełni zdalne potwierdzanie tożsamości w oparciu o dane pochodzące z zaufanego źródła. Takie zaufane dane dostarczają podmioty określane jako „dostawcy tożsamości” (np. banki, wykorzystujące login i hasło do bankowości elektronicznej jako instrumenty identyfikujące użytkownika).

Dla użytkowników, oprócz gwarancji bezpieczeństwa, to rozwiązanie przynosi oszczędność czasu i wygodę, a dla urzędów możliwość zoptymalizowania kosztów i czasu obsługi klienta oraz zarządzania dokumentami. 

Wszelkie czynności związane ze środkami identyfikacji elektronicznej realizowane są na stronie dostawców tożsamości (wydawców środków identyfikacji elektronicznej – banków).

Lista dostawców tożsamości zostanie opublikowana na osobnej stronie internetowej, zawierającej więcej informacji na temat mojeID. 

 

Więcej o usłudze na stronie mojeid.pl