Kontakt

Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir

tel. 22 545 55 55
faks: 22 545 55 99
Infolinia: 0 801 500 207

Opłata za połączenie zgodna
z cennikiem operatora.

Oddziały i punkty odbioru

Jeśli masz dodatkowe pytania związane z produktem, prosimy
o kontakt. Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej odpowiedzieć na Twoje pytania.

Podpis elektroniczny Szafir

Logo Szafir

Zapewnienie możliwości składania deklaracji do ZUS za pośrednictwem Internetu, elektroniczna komunikacja z urzędami, rejestrowanie online baz danych w GIODO – te wszystkie czynności, regularnie wykonywane przez polskich przedsiębiorców, dzięki kwalifikowanemu podpisowi elektronicznemu Szafir, mogą odbywać się online.

 

Dlaczego warto kupić zestaw do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego Szafir w KIR:

  • dostępność – największa w Polsce sieć własnych oddziałów, dzięki czemu zapewnia łatwy dostęp do usług związanych z e-podpisem, w tym profesjonalnego doradztwa,
  • wygoda – ponad 700 placówek banków spółdzielczych współpracujących z KIR i wydających zestawy do składania e-podpisu (certyfikaty kwalifikowane), dzięki czemu odbiór zestawów jest możliwy w całej Polsce,
  • proste procedury – wydanie zestawu do składania podpisu elektronicznego Szafir dzięki prostej procedurze wypracowanej przez KIR zajmuje tylko chwilę,
  • umocowanie prawne – KIR jest wpisany do rejestru prowadzonego przez Ministerstwo Rozwoju jako kwalifikowany dostawca usług zaufania,
  • elastyczna oferta sprzedażowa:
    • możliwość zakupu zestawu do składania e-podpisu zarówno online, jak i w oddziałach,
    • zawieranie umów zarówno na czas określony, jak i nieokreślony,
    • możliwość zapłaty po wykonaniu usługi – bez żadnych przedpłat,
    • na życzenie klienta dowóz, instalacja i szkolenie z obsługi certyfikatu.

KIR oferuje firmom i instytucjom zestaw do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego Szafir. Rozwiązanie KIR sprawia, że e-dokumenty mają taką samą moc prawną jak ich papierowe odpowiedniki. Aplikacja Szafir, wchodząca w skład zestawu do składania e-podpisu, umożliwia również szyfrowanie i znakowanie czasem dokumentów elektronicznych. Dokument możemy zatem zabezpieczyć tak, aby nikt niepowołany go nie odczytał, a ponadto, dołączając opcję znakowania czasem, mamy pewność, że istniał on w momencie wskazanym w znaczniku czasu.

Zestawy do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego Szafir dostępne są od ręki w oddziałach KIR na terenie całego kraju. Certyfikat można następnie odnowić online poprzez stronę www.elektronicznypodpis.pl.

Sprawdź, w jakich sytuacjach skorzystać z tego wygodnego i bezpiecznego rozwiązania oraz jak zamówić usługę.

Co daje użytkownikom stosowanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego Szafir:

  • niezaprzeczalne potwierdzenie tożsamości – kwalifikowany e-podpis Szafir ma taką samą moc prawną jak podpis własnoręczny,
  • integralność – informacje przesyłane drogą elektroniczną, opatrzone e-podpisem Szafir, są chronione przed zmianami,
  • unikatowość podpisu – każdy kwalifikowany podpis elektroniczny jest inny dla danego dokumentu i ściśle powiązany z tym, dla którego został utworzony,
  • możliwość potwierdzenia istnienia dokumentu w danej chwili – dokument można dodatkowo oznakować czasem, nadając mu tzw. datę pewną. W stosunku do tak oznaczonego dokumentu można mieć pewność, że istniał w czasie, na który wskazuje ta data.