Kontakt

Dział Usług SWIFT
Linia biznesowa rozliczenia sesyjne

tel. 22 545 53 04
e-mail:

Jeśli masz dodatkowe pytania związane z produktem, prosimy
o kontakt. Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej odpowiedzieć na Twoje pytania.

Platforma SWIFT

  • Dostępność i odporność na zniekształcenia

Charakterystycznymi cechami infrastruktury komunikacyjnej SWIFT są odporność na zniekształcenia i wysoki poziom dostępności, które zostały uzyskane poprzez:

  • wykorzystanie czterech niezależnych dostawców sieci telekomunikacyjnych (AT&T, BT Global Services, Orange Business Services, Colt),
  • centra operacyjne ulokowane na różnych kontynentach.
     
  • Bezpieczeństwo

SWIFTNet korzysta z najbardziej zaawansowanych technologii szyfrowania i autoryzacji, zapewniając swoim użytkownikom:

  • zabezpieczenia przed manipulacją, nadużyciem i fałszerstwem,
  • integralność i poufność przesyłanych danych pomiędzy użytkownikami.

Co więcej, z sieci SWIFTNet korzystają jedynie zarejestrowani użytkownicy, co dodatkowo zapewnia bezpieczeństwo i poufność przesyłanych danych.

  • Dostosowanie

Zarządzanie jednym interfejsem znacznie upraszcza bieżącą obsługę i procesy kontrolne, w przeciwieństwie do wielu kanałów dostępowych i zróżnicowanych systemów bankowych.

  • Wygoda

Wszystkie prace związane z podłączeniem do sieci SWIFTNet zarówno po stronie klienta jak i KIR są wykonywane przez doświadczonych ekspertów technicznych KIR lub pod ich nadzorem, co pozwala skrócić okres implementacji do 3-6 miesięcy, w zależności od zakresu projektu.

  • Tańsze rozwiązanie

Nasi klienci nie muszą budować kosztownej infrastruktury dostępowej do SWIFT, ponieważ korzystają z platformy SWIFT Service Bureau. Do dyspozycji mają również wykwalifikowaną kadrę, która zarządza infrastrukturą i oferuje wsparcie przy realizacji codziennych operacji. Klient SWIFT Service Bureau poprzez współdzielenie infrastruktury dostępowej z pozostałymi użytkownikami uzyskuje możliwość zmniejszenia nakładów i kosztów jej utrzymania związanych m.in. z licencjami na oprogramowanie, sprzętem komputerowym, telekomunikacją i administrowaniem.

  • Dostępność i niezawodność

SWIFT Service Bureau umożliwia dostęp do sieci SWIFTNet przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu. Infrastruktura SWIFT Service Bureau jest zlokalizowana w dwóch ośrodkach teleinformatycznych (produkcyjnym i zapasowym), co zabezpiecza przed ewentualnymi problemami technicznymi.