mSzafir dla banku
mSzafir to mobilna wersja kwalifikowanego podpisu elektronicznego, która eliminuje potrzebę stosowania czytnika i karty. To rozwiązanie oszczędza czas i redukuje koszty, przenosząc obieg dokumentów i komunikację do sfery cyfrowej. Bank, dołączając do mSzafir, daje także swoim klientom możliwość w pełni zdalnego zakupu podpisu, potwierdzając ich tożsamość online.
Cyfrowy podpis elektroniczny ma taką samą moc prawną jak własnoręczny, a jego stosowanie jest wygodne i intuicyjne. O bezpieczeństwo całego procesu dba KIR.
Co zyskuje bank dzięki usłudze mSzafir?
Dzięki elektronicznemu podpisywaniu dokumentów bank redukuje koszty związane z ich wydrukiem, wysyłką, archiwizacją oraz z bezpośrednią obsługą klienta. Co więcej, wybierając wariant integracyjny mSzafir, bank może generować certyfikaty wprost ze swojego systemu.
Wprowadzenie usługi mSzafir to sygnał, że Twój bank podąża za najbardziej innowacyjnymi trendami bezpiecznej gospodarki cyfrowej i staje się ambasadorem zrównoważonego rozwoju oraz idei paperless.
Niezawodność i bezpieczeństwo usługi zapewnia KIR, jeden z wiodących kwalifikowanych podmiotów świadczących usługi zaufania. mSzafir spełnia wymogi rozporządzenia eIDAS, a każdy dokument podpisywany mSzafirem jest automatycznie znakowany czasem.
Udostępnienie możliwości zakupu certyfikatów w pełni online zwiększa korzyści płynące z bycia klientem Twojego banku.
-
w pełni
zdalny zakup i podpisywanie
-
jedyny
w Polsce certyfikat do jednorazowego podpisu
-
brak
wizyt w placówkach – mSzafir można kupić w pełni zdalnie
-
aż o 75%
niższe koszty obsługi dokumentów
-
20
dokumentów podpisywanych jednym kliknięciem
-
100%
rzetelności i zaufania:
* Digital Excellence Award w kategorii Strategic Perspective
* tytuł Projektu Fintech 2020 portalu cashless.pl