Kontakt

KIR

ul. rtm. W. Pileckiego 65
02-781 Warszawa

KRS: 0000113064
NIP: 526-030-05-17
REGON: 012105474

Infolinia
poniedziałek - piątek,

w godzinach 8.00 - 18.00
z telefonu stacjonarnego:
801 500 207

z telefonu stacjonarnego lub komórkowego:
22 545 55 55

Opłata za połączenie zgodna
z cennikiem operatora.
 

Formularz kontaktowy

Aktualności

Jedno kliknięcie wystarczy, aby opłacić rachunek. Rusza usługa QLIK

Data: 2017.07.24

W pierwszym banku w Polsce rusza operacyjnie nowa usługa o nazwie QLIK. Narzędzie pozwala firmom wystawiającym faktury na przesłanie informacji o płatności bezpośrednio do serwisu transakcyjnego bankowości elektronicznej klientów. Tym samym mogą oni w bardzo prosty  sposób regulować cykliczne opłaty za prąd, gaz czy telefon bezpośrednio ze swojego konta w bankowości on-line. Rozwiązanie to przyspiesza proces płatności oraz przyczynia się do wyeliminowania papierowych faktur z obiegu. Dostęp do usługi jako pierwsi otrzymają klienci Banku Millennium. Dostawcą technologicznym jest Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A.

Dostawcy usług masowych, wystawiający regularnie faktury za swoje usługi, za pomocą QLIK mogą udostępniać tym klientom, którzy posiadają rachunek w Banku Millennium, informacje o płatnościach bezpośrednio do systemu transakcyjnego bankowości elektronicznej. Klient z kolei w serwisie bankowości internetowej swojego banku może wyrazić zgodę na otrzymywanie danych o zobowiązaniach względem określonych dostawców. QLIK znacząco skraca proces płatności, ponieważ ich uregulowanie ogranicza się do jednego kliknięcia. Co więcej, system nie wymaga wprowadzenia wielu kodów czy haseł – w serwisie znajdziemy już wypełnione pole przelewu, które wystarczy zaakceptować.

–  QLIK jest doskonałą ofertą zarówno dla konsumentów, jak i firm wystawiających faktury. Klient w sposób szybki i zarazem bezpieczny może opłacić rachunki, co minimalizuje ryzyko opóźnień w płatnościach oraz ogranicza ryzyko pomyłki przy ręcznym wypełnianiu danych – mówi Dariusz Marcjasz, wiceprezes Zarządu KIR. – Korzyści odnoszą też dostawcy usług masowych, zyskując innowacyjny i popularny kanał komunikacji z klientami. Co istotne, z punktu widzenia klienta, kluczową zaletą jest możliwość prostego opłacania swoich rachunków w jednym miejscu - w bankowości elektronicznej lub mobilnej swojego banku – dodaje Dariusz Marcjasz.

Nowe rozwiązanie stanowi odpowiedź sektora bankowego i ZBP na rosnące zapotrzebowanie na innowacyjne usługi cyfrowe zarówno ze strony odbiorcy, jak i wystawców faktur. 

lista aktualności