Kontakt

KIR

tel. +48 22 545 55 00
ul. rtm. W. Pileckiego 65
02-781 Warszawa

KRS: 0000113064
NIP: 526-030-05-17
REGON: 012105474

Infolinia
poniedziałek - piątek,

w godzinach 8.00 - 18.00
z telefonu stacjonarnego:
801 500 207

z telefonu stacjonarnego lub komórkowego:
22 545 55 55

Opłata za połączenie zgodna
z cennikiem operatora.
 

Formularz kontaktowy

Aktualności

mojeID dostępne dla klientów PKO Ubezpieczenia

Data: 2020.07.28

  • Już teraz klienci PKO Ubezpieczenia, należącej do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego – największego banku na naszym rynku, mogą zdalnie potwierdzać tożsamość z wykorzystaniem usługi mojeID, dostarczanej przez KIR.
  • PKO Ubezpieczenia oferuje ubezpieczenia majątkowe, podróżne oraz polisy na życie.
  • mojeID będzie wspierać klientów PKO Ubezpieczenia w procesie zgłaszania szkody, eliminując konieczność osobistego kontaktu z Towarzystwem.  

Usługa mojeID prowadzona przez KIR, to bezpieczne narzędzie do zdalnego potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Pozwala zalogować się do portalu dostawcy usługi lub urzędu w sposób gwarantujący jednoznaczne potwierdzenie tożsamość danej osoby, w oparciu o bezpieczną identyfikację klientów wykorzystującą systemy bankowości elektronicznej. Korzystanie z tej metody uwierzytelnienia umożliwia załatwienie formalności przez Internet, bez konieczności potwierdzenia danych w punkcie obsługi lub kontaktu z kurierem, co jest szczególnie istotne obecnie, w czasach pandemii.

– KIR od lat pełni rolę dostawcy systemów i usług wspierających rozwój sektora bankowo – finansowego. Naszym celem jest projektowanie bezpiecznych i sprawdzonych rozwiązań, które przyspieszają cyfryzację procesów w całej gospodarce. Warunkiem realizacji tego zadania jest zapewnienie szerokiej dostępności usług zdalnej weryfikacji tożsamości i usług zaufania, które umożliwiają korzystanie z ofert dostawców kompleksowo, wygodnie i bezpiecznie, bez potrzeby wychodzenia z domu. Cieszę się, że kolejny duży podmiot z sektora ubezpieczeń przyłącza się do grona instytucji, które korzystając z unikalnej funkcjonalności mojeID, przyczyniają się do urzeczywistnienia idei cyfrowego społeczeństwa i cyfrowej gospodarki – mówi Robert Trętowski, wiceprezes Zarządu KIR.

– Korzystamy z najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych, które są ułatwieniem dla klientów
i w przypadku likwidacji szkody komunikacyjnej, skracają jej czas. Szybka i sprawna obsługa w takiej sytuacji jest szczególnie ważna, bo właśnie wtedy nasi klienci chcieliby jak najszybciej otrzymać pomoc. Dlatego w przypadku szkód komunikacyjnych, cały proces zgłoszenia szkody jest zdalny, a mojeID poprzez elektroniczne potwierdzenie tożsamości, dodatkowo je upraszcza
– powiedział Leszek Skop, członek zarządu PKO Ubezpieczenia.

mojeID odpowiada na rosnącą potrzebę zapewnienia wygodnego i uniwersalnego sposobu na elektroniczną identyfikację online konsumentów i obywateli do usług zarówno oferowanych przez dostawców komercyjnych, jak i administrację publiczną. Korzystanie z tego rozwiązania wspiera efektywność biznesową dzięki usprawnieniu i uproszczeniu procesów operacyjnych wewnątrz firmy oraz w kontakcie z klientami.

 

lista aktualności