Kontakt

Departament Kontaktu z Klientami i Operacji
(poniedziałek - piątek, 
w godz. 8.00 - 18.00)

e-mail:

Infolinia:
0 801 500 207
22 545 55 55

Opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora.

Jeśli masz dodatkowe pytania związane z produktem, prosimy o kontakt. Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej odpowiedzieć na Twoje pytania.

mojeID

Bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. mojeID przyspiesza i upraszcza wiele procesów, dzięki czemu całkowicie zdalnie można wykonać wiele czynności, które do tej pory wymagały osobistej wizyty w punkcie obsługi czy korespondencji papierowej lub elektronicznej.

Usługa mojeID pozwala na przeniesienie do cyfrowego świata wielu procesów, które dotychczas wymagały osobistej wizyty w punkcie obsługi czy umawiania się z kurierem. mojeID sprawia, że zakup oferty jest jeszcze prostszy i wygodniejszy. Pomaga także m.in. w przyspieszaniu i usprawnianiu procesów związanych z obsługą klienta i zarządzaniem dokumentami. Dzięki mojeID klient ma całkowicie zdalny dostęp do oferty świadczonej przez przedsiębiorstwa z różnych branż, m.in. dostawców mediów, usług medycznych czy ubezpieczeniowych.

mojeID umożliwia zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą danych z bankowości internetowej. W  kilku krokach, na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu, pozwala osobie fizycznej – klientowi, szybko i bezpiecznie potwierdzić swoją tożsamość. Co istotne dla bezpieczeństwa danych klient wyraża jasną zgodę na zakres i cel przekazywanych informacji. Takie zaufane dane dostarczają podmioty określane jako „dostawcy tożsamości” (np. banki, wykorzystujące login i hasło do bankowości elektronicznej jako instrumenty identyfikujące użytkownika).

Lista dostawców usług zostanie opublikowana na osobnej stronie internetowej, zawierającej więcej informacji na temat mojeID.

 

Więcej o usłudze na stronie mojeid.pl