Kontakt

KIR

tel. +48 22 545 55 00
ul. rtm. W. Pileckiego 65
02-781 Warszawa

KRS: 0000113064
NIP: 526-030-05-17
REGON: 012105474

Infolinia
poniedziałek - piątek,

w godzinach 8.00 - 18.00
z telefonu stacjonarnego:
801 500 207

z telefonu stacjonarnego lub komórkowego:
22 545 55 55

Opłata za połączenie zgodna
z cennikiem operatora.
 

Formularz kontaktowy

Aktualności

Klienci Getin Noble Banku mogą już zdalnie potwierdzać tożsamość w usługach publicznych za pomocą mojeID – usługi zarządzanej przez KIR

Data: 2021.08.25

Getin Noble Bank udostępnia swoim klientom rozszerzone zastosowanie mojeID. Od teraz klienci banku będą mogli wykorzystać usługę KIR do uzyskania zdalnego dostępu do urzędów i  systemów administracji publicznej, np. do Internetowego Konta Pacjenta, ePUAP, biznes.gov.pl, praca.gov.pl oraz założyć i wykorzystywać Profil Zaufany.

Getin Noble Bank wdrożył rozwiązanie KIR już w grudniu ubiegłego roku, w wersji umożliwiającej korzystanie wyłącznie z usług komercyjnych, oferowanych przez dostawców m.in. z branży ubezpieczeniowej, ochrony zdrowia, telekomunikacyjnej, energetycznej czy gier losowych. Aktualnie usługa została rozszerzona o możliwość uzyskania dostępu do usług administracji publicznej, dzięki integracji z Węzłem krajowym (login.gov.pl) oraz Profilem Zaufanym.

W ramach rozwoju cyfrowych usług oferowanych naszym klientom, zwracamy szczególną uwagę na wykorzystywanie nowoczesnych, bezpiecznych i powszechnych rozwiązań. Dotychczasowe wdrożenie we współpracy z KIR usługi mojeID w obszarze komercyjnym spotkało się z bardzo dobrym odbiorem przez naszych klientów. Rozszerzenie możliwości wykorzystania zdalnego potwierdzania tożsamości w  usługach administracji publicznej, w tym zakładania i wykorzystania Profilu Zaufanego, znacznie ułatwi realizację wszelkich czynności wykonywanych online w relacji z administracją publiczną. Jesteśmy przekonani, że nasi klienci docenią tę usługę i będą z niej chętnie korzystać – mówi Wojciech Tomasik, Członek Zarządu Getin Noble Banku.

mojeID umożliwia zdalne potwierdzenie tożsamości z wykorzystaniem bankowości elektronicznej. Rozwiązanie zapewnia najwyższe standardy bezpieczeństwa oraz zgodność z obowiązującymi regulacjami w zakresie identyfikacji elektronicznej. W 2021 roku usługa została wyróżniona Godłem „Teraz Polska”.

– Z mojeID już teraz może korzystać 14 mln użytkowników bankowości elektronicznej, a z czasem liczba ta będzie dalej rosnąć. Nasze rozwiązanie jest uniwersalne, bo może być wykorzystane w wielu przypadkach: przy przedłużaniu umowy z dostawcą energii, sprzedaży polisy ubezpieczeniowej, potwierdzaniu pełnoletniości oraz właśnie w usługach publicznych. Przykładowo, mojeID jest jedną z metod zdalnego potwierdzania tożsamości przy rejestracji na szczepienie przeciw COVID-19. Możliwie szerokie upowszechnianie tej usługi pozwala na równomierny rozwój cyfrowej gospodarki w obszarze komercyjnym, jak i w administracji publicznej – mówi Wojciech Pantkowski, Wiceprezes Zarządu KIR.  

Pełna informacja o dostawcach tożsamości i firmach udostępniających możliwość korzystania z usługi znajduje się na stronie www.mojeid.pl.

lista aktualności