Kontakt

Departament Kontaktu z Klientami i Operacji
(poniedziałek - piątek, 
w godz. 8.00 - 18.00)

e-mail:

Infolinia:
0 801 500 207
22 545 55 55

Opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora.

Jeśli masz dodatkowe pytania związane z produktem, prosimy o kontakt. Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej odpowiedzieć na Twoje pytania.

Program bezgotówkowy dla urzędów

Z dniem 31 marca 2019 r. Program upowszechniania płatności bezgotówkowych w jednostkach administracji publicznej, realizowany przez Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii oraz Krajową Izbę Rozliczeniową we współpracy z Fundacją KIR na rzecz Rozwoju Cyfryzacji Cyberium, został zakończony.

Od 1 kwietnia 2019 r. akceptacja płatności bezgotówkowych w urzędach jest możliwa we współpracy z Fundacją Polska Bezgotówkowa, w ramach prowadzonego przez nią Programu Polska Bezgotówkowa.

W Programie Polska Bezgotówkowa urzędy mogą korzystać z terminali w każdym własnym punkcie kasowym (z wyłączeniem punktów kasowych prowadzonych przez podmioty trzecie), o ile wcześniej nie miały w nim terminala uzyskanego na warunkach komercyjnych.

W ramach Programu Polska Bezgotówkowa, urzędy mogą zawrzeć umowę z jednym z agentów rozliczeniowych uczestniczących w tym Programie (lista jest dostępna na stronie www.polskabezgotowkowa.pl/urzedy lub podpisać aneks do umowy zawartej z dotychczasowym dostawcą usług płatniczych w ramach Programu upowszechniania płatności bezgotówkowych w jednostkach administracji publicznej i kontynuować z nim współpracę.