Kontakt

Departament Kontaktu z Klientami
(poniedziałek - piątek, 
w godz. 8.00 - 18.00)

e-mail:

Infolinia:
0 801 500 207
22 545 55 55

Opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora.

Jeśli masz dodatkowe pytania związane z produktem, prosimy o kontakt. Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej odpowiedzieć na Twoje pytania.

Program bezgotówkowy dla urzędów

Program realizowany jest przez Ministerstwo Rozwoju we współpracy z Krajową Izbą Rozliczeniową S.A., a jego celem jest upowszechnianie płatności bezgotówkowych w jednostkach administracji publicznej, takich jak urzędy wojewódzkie, urzędy marszałkowskie, urzędy miast i gmin, starostwa powiatowe, a także w Policji.
Uruchomienie Programu zapewni klientom możliwość wnoszenia opłat za czynności urzędowe z wykorzystaniem kart płatniczych oraz telefonów (smartfonów).

  • Jeżeli chcesz przystąpić do Programu wypełnij Formularz zgłoszeniowy, który znajduje się tutaj.
     
  • Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o Programie, kliknij tutaj.
     
  • Pobierz wzór umowy na obsługę płatności bezgotówkowych w terminalu POS oraz Deklarację przystąpienia Jednostki do Programu.
     
  • Zapoznaj się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania dotyczące Programu.